"STAGS" polowanie czas zacząć...

Witajcie czytelnicy, dziś będziemy mówić o książce, po którą sięgnęłam z polecenia. Okazała się na prawdę świetnym wyborem! 
STAGS, to prywatna szkoła z wiekową tradycją. W zasadzie wszystko włącznie z terenem, gronem pedagogicznym oraz hierarchią jest wiekowe... Greer szczęśliwie udaje się zdobyć stypendium, właśnie w tej prestiżowej szkole. Czeka ją wyborne wykształcenie, nowe przyjaźnie i najważniejsze, cudowne otoczenie rodem z filmów. Szkoda tylko, że nie z filmów komediowych czy baśniowych. Na miejscu naszą bohaterkę spotyka nie małe rozczarowanie, już po paru dniach przekonuje się, że z przyjaźni nici. W zasadzie oprócz wykształcenia nic dobrego, stąd nie wyniesie. Tu całkowicie się nie pomyliła... bo pora zacząć "polowanie strzelanie wędkowanie".
Ta książka jest po prostu genialna! Nie wiem jak, kiedy ale autorka po prostu sprawiła, że ją pokochałam. Oczywiście żeby mieć porównanie, przeczytałam poprzednią książkę autorki, "Bezludna wyspa", i śmiało stwierdzam, że "STAGS" to inny poziom! Stworzenie takiej struktury, jak jest w tej książce, to nie lada wyczyn. Dodatkowo pociągnięcie tej fabuły, bez potknięć w faktach, jest po prostu wybitne. Czytałam niejednokrotnie książki, gdzie koncepcja, pomysł były "łał!!", jednak autorzy gubili się w swoich pomysłach. Wisienką na torcie jest reaserch i kreacje bohaterów. Fakty zawarte w książce są rzetelne, autorka musiała poświęcić mnóstwo czasu, aby wypuścić do rąk czytelników tak dopieszczoną książkę. Co do bohaterów, osobiście uważam, że różnorodność wśród nich, ale i złożoność charakterów nadały całej książce wyśmienitego charakteru. Choć Greer przez swoją naiwność napawała mnie śmiechem, to jednak jest jedną z tych, które chętnie poznałabym na żywo. Styl jest lekki, przez to lecimy ekspresowo i z przyjemnością, widać iż to nie jest debiut, a sama autorka wyrobiła sobie już lekkie pióro. 
Ponad to co już wam wyśpiewałam, na naszym rynku książkowym lada moment pojawi się kolejny tom, a mianowicie: "DOGS". Ja już po lekturze i zdradzę wam, że będzie jeszcze lepiej! 
Podsumowując, książka zostanie moim must have, to na pewno. Czy będę sięgać po inne dzieła autorki? Tak. Uwielbiam klimat grozy, prywatnych szkół i naiwne choć zawzięte bohaterki. Polecam zapoznać się z tytułem, który znajdziecie też na Legimi! Co jest świetnym ułatwieniem i opcją dla e-bookowych freaków. Dziękuję wydawnictwu Media Rodzina za możliwość poznania tej książki, a szczególnie Maksowi, przez którego zarwałam nockę dla tej pozycji 😂❤️
⭐⭐⭐⭐/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Czytelnisko , Blogger