"On jest dla mnie" Corinne w kolejnej odsłonie braci Arrowood

Dzień dobry Moliki! Co to była za książka! O braciach Arrowood możecie przeczytać w poprzednich postach więc przyszła pora na trzeciego kawalera... Sean Arrowood, zaskoczył mnie totalnie. Dlaczego? Zaraz się przekonacie!
Sean i Dev tworzą parę przyjaciół jaką każdy chciałby mieć. Oddani, lojalni... i skrycie zakochani w sobie nawzajem. Kiedy oboje są na takim etapie życia, gdzie nadchodzi moment poszukiwania stabilizacji, Sean wie kogo pragnie. Dev zaś w skutek pijackiej nocy, traci szansę ułożenia sobie życia z wieloletnim partnerem. Rozpoczynają walkę o uczucia, prawdę i zaufanie. Jednak czy pozwolą aby sekrety z ich młodzieńczych lat, zniszczyły to co zaczyna się między nimi rozwijać? Czy będą umieli dokonać wyboru i zrezygnować z czegoś w swoim życiu, po to by mieć ukochaną osobę przy sobie? Tego dowiecie się sięgając po tę książkę!
Myślałam, że poprzednie tomy mnie zrujnowały. Jednak w tym autorka mnie sponiewierała totalnie. Historia samego Sean jest namiastką tego co tam znajdziecie... Choć przyznam ma gościu gest! Najbardziej ujęła mnie postać Dev, nie powiem bo jej takie niezdecydowanie irytowało mnie momentami, jednak to nad nią wylałam morze łez. Ponownie autorka pokazuje mi, że wie jak poruszyć każdą strunę w moim sercu. A przekomarzanie braci, bawi do łez nawet najwytrwalszych. Już trzeci tom, przy którym zachwycam się lekkością pióra Corinne. Obecnie mając na koncie jedną z poprzednich serii oraz tą, stwierdzam, że autorka nie osiadła na laurach i cały czas pracuje nad warsztatem. Możemy spokojnie zauważyć subtelne zmiany w opisach czy zasobie słownictwa. Ponad to genialnie wykreowany portret psychologiczny bohaterów chwyta za serca, widać kawał pracy włożony w sam reaserch.
Podsumujmy teraz to wszystko: jest romans, są łzy, śmiech, krzyk, złość. Ponad to, cieszymy oczy porządnie napisaną książka i świetnie rozwinięta akcją. Kłaniam się w pas. Gratuluję Corinne Michaels oraz całemu zespołowi wydawniczemu, niecierpliwie czekam na Jacoba! 
⭐⭐⭐⭐/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Czytelnisko , Blogger