"Iskra Bogów" drugi tom od genialnej Marah!

Dzień dobry, zaczynamy czerwiec i lecimy z "Iskrą bogów. Nie odrzucaj mnie."! Jak wiecie jestem ogromną fanką twórczości Marah Woolf, każda jej książka to dla mnie parę nocy wyciętych z życia. Dlaczego? Bo wszystko analizuje, czytam po dwa razy, przeglądam... Teraz nie było inaczej i po tych rozważaniach stwierdzam, iż drugi tom jest genialny!
Dziś wyjątkowo nie będę podawać wam zarysu fabuły, gdyż jedyne co mogłabym zdradzić to fakt, że nasza bohaterka cierpi a bogowie wcale nie odpuszczają. Dlatego skupimy się bardziej na innych aspektach. Pióro autorki wciąż zadziwia, rozwija się. Przy każdej książce, gdzieś tam dopatrzeć się jakiegoś progresu. W tej części o dziwo nie irytował mnie główny bohater, za to moneta obróciła się w drugą stronę. Tym razem, to główna bohaterka wiodła prym w irytacji. Jej ośli upór doprowadzał mnie do białej gorączki a przyjaciółka naszej Jess niezmiennie moim zdaniem zasługuje na porządne lanie. Doza tajemniczości wprowadziła genialną atmosfere, przez którą odłożenie książki było niemożliwe. Pojawienie się nowych postaci podkręciło atmosferę, a zamknięcie, niektórych wątków otworzyło możliwość na nowe. Wierzcie mi, nie zabraknie ich! Całość poza genialną fabułą, ubrana jest w cudowną okładkę, która zachwyca oko każdego dnia. 
Podsumowując, mamy progress, akcje, romans, bohaterów i co najważniejsze wyśmienitą fabułę. Książka jest lekką i przyjemną młodzieżówką, która na pewno znajdzie swoje grono odbiorców u osób w różnym wieku. Na tym chyba właśnie polega fenomen Marah, nie ważne ile masz lat, znajdziesz tam coś, za co pokochasz autorkę...
Gratulację dla autorki i zespołu wydawniczego, nie każcie nam długo czekać na kolejny tom!! ❤️
⭐⭐⭐⭐⭐/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Czytelnisko , Blogger