Słodko-gorzka... czyli jak szybko Ella przełamała blokadę czytelniczą!

Dzień dobry Kochani, jak wam mija tydzień? Podobno środa to taki mały piątek, coś w tym jest. W weekend nareszcie przełamałam blokadę i machnęłam cztery książki! A jedną z nich była "Słodko-gorzka" od Elle Feilds, jest to drugi tom serii Uniwersytet Gray Springs. Mogę ją wam zrecenzować dzięki uprzejmości wydawnictwa kobiecego. Za co ogromnie dziękuję, gdyż uwielbiam autorkę i jej twórczość. To też chciałabym wam przedstawić premierową recenzję!
W drugim tomie poznajemy bliżej Pippę j Toby'ego, ich losy już w pierwszej części zostały nam lekko przedstawione, jednak dopiero tu możemy ich poznać wręcz na wylot.
Pippa w bardzo młodym wieku przekonała się, jak depresja i choroby psychiczne wpływają na najbliższe otoczenie. Pomimo wielkiej miłości jaką darzyła ojca, wciąż skrycie wypełnia ją żal i ogromny smutek. Za to Toby poza tymi emocjami skrywa też wiele innych tajemnic. Odejście chorej psychicznie matki, własne problemy, presja otoczenia, bardzo mocno odbiły się na kondycji umysłowej naszego bohatera. Mimo wielu wzlotów i upadków oboje idą przez życie ramię w ramię, płacząc, śmiejąc się, oraz wspierając. 
Jeżeli oczekujecie historii mega zabawnej, to niestety nie otrzymacie tego. Autorka w tym tomie postawiła przed nami skrzywdzonych, młodych ludzi, którzy strasznie szybko budzą w nas sympatię. Styl jest lekki, przyjemny, spokojnie mogę powiedzieć, że przez książkę przepłynęłam z uśmiechem (i łzami). Wykreowani bohaterowie są świetni, i możemy ich bardzo dobrze poznać. Dialogi w tej części również były bardzo przyjemne, opisy rozbudowane ale nie zniechęcające czy przesadne. Złapałam parę literówek, ale przy takiej fabule i akcji... całkowicie mi to nie przeszkadzało! Całość ogólnie tworzy świetną całość, która jak dla mnie zasługuje na brawa.
Podsumowując, ta pozycja była świetnie spędzonym czasem, w doskonałym towarzystwie! Gratuluję autorce i całemu zespołowi wydawniczemu, mam nadzieję, że niedługo ponownie spotkam się z autorką, bo zostawiła mnie z milionem pytań! 
⭐⭐⭐⭐/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Czytelnisko , Blogger