"Zagrywka" na tapecie, pierwsza premiera tego roku od Kasi.

Dzień dobry Moliki, dziś mamy na tapecie K. N. Haner, nie ma w Polsce wielbicielki romansów/erotyków, która by nie znała tej autorki. Królowa mocnych wrażeń książkowych, i tym razem pokazuję nam iż wie jak rozpalić czytelnika. 
W tej serii, poznajemy Abi, silną, niezależną kobietę, która skrywa sporo tajemnic. Uzależniona od luksusowego życia i sex shopu, gdyż drodzy czytelnicy Abigail nie chce w swoim łóżku nikogo, chyba że Jacob rozpali ją ponownie... a tak się składa, że ma ku temu okazję po wielu latach rozłąki. Główny bohater już od początku lekko sobie skrobię u mnie, jego podejście i taki pseudo luzacki styl irytuje mnie strasznie. Pikanterii dodają ciągłe przepychanki słowne między tą dwójką, tylko jakoś tak za szybko minęła mi akcja tej książki. Gdzieś tam chyba miałam nadzieję na coś więcej, niż to co dostałam. Opisy mamy fajnie zbudowane, dialogi również, także tu się nie zawiedziecie na pewno. Nie będę wam zdradzać smaczków bo książka ma ich pełno już od samego początku. Powiem wam jedno, jak dotrwacie do połowy to już nie odłożycie jej.
Kasia przyzwyczaiła nas do troszkę innego stylu w swoich książkach, co może być lekkim zaskoczeniem przy "Zagrywce" bo tu mamy  bardziej potoczny język, trochę więcej luzu w opisach. Co nie działa na niekorzyść ale zostawia mnie lekko skonfundowaną. Na pewno sięgnę po kolejny tom, gdyż autorka zostawia nas w takim momencie, że po prostu ręką, noga, mózg na ścianie! 
Podsumowując, znalazłam jeden błędzik w zapisie dialogu, reszta jest całkowitym podkreśleniem stylu, dokładności i perfekcji, do której jesteśmy już przyzwyczajeni. Przez lekturę lecimy szybko więc nie pozostaje nic innego jak zostawić:
⭐⭐⭐⭐/5 
Gratulację dla zespołu wydawniczego i Kasi, ponownie pokazujesz nam, swój progress i oddajesz w nasze dłonie coś świetnego ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Czytelnisko , Blogger